מצלמת רכב דו כיוונית עם WIFI

מצלמת רכב דו כיוונית עם WIFI

כך תעשו בחירה מושכלת

סיוע בחניה, תיעוד פגיעה, סיוע בביטול קנס לא הוגן, וגם דרך לצלם את הנוף המשגע מהדרך לטיול המשפחתי הבא שלכם: מצלמות דרך לרכב מאבטחות נהגים ומתעדות אירועים ורגעים חשובים. הפופולריות של מצלמות דרך לרכב ברורה כאשר מסתכלים על היתרונות הבטיחותיים, הביטוחיים והטכנולוגיים שהן מאפשרות. כיום עולם טכנולוגיות הרכב מציע את הדור הבא של מצלמות דרך אלחוטיות מתקדמות, שמציעות לנהגים להרחיב את מעטפת ההגנות שמספקת מצלמת דרך דו כיוונית לרכב ולנוסעים.

מצלמת רכב דו כיוונית עם WIFI
מצלמת רכב דו כיוונית עם WIFI

מהי מצלמת דרך דו כיוונית?

מצלמות דרך דו-כיווניות כשמן כן הן: מערכת מצלמות רכב המורכבת ממצלמה אחת קדמית ומצלמה אחורית אחת לפחות. השימוש במצלמות דרך דו-כיווניות הופך נפוץ יותר ויותר ככל שגובר העומס בכבישים ומפלס הסחות הדעת של הנוהגים בו. יתרונן של מצלמות אלו הוא היכולת לבחון גם מה קורה מאחורינו בכביש, להכנס לחניה ללא שריטות, ועוד.

מצלמת דרך לרכב עם WIFI – כל היתרונות

בטיחות, בטיחות, בטיחות

בזמנים כמו היום, כשהסחות הדעת על הכביש גובות מאיתנו מחיר גבוה בנפש, חשוב להיות מודעים לכל הקורה סביבנו במכונית יותר מאי-פעם. במקום להסתפק במראות הרכב המסורתיות בוחרים נהגים רבים להיעזר בטכנולוגיות מתקדמות יותר בשנים האחרונות להצטייד במצלמות דרך. גם הנהגים הטובים ביותר חשופים לטעויות רגעיות בשיקול דעת של עצמם ושל נהגים אחרים בכביש. לכן הצטיידות במצלמת דרך דו-כיוונית מאפשרת שליטה טובה יותר בסביבת הנהיגה שלנו, גם בשטחים המתים ומתריעה בהתאם כדי למנוע אסון.

תעודת ביטוח מול הביטוח, המשטרה ובית המשפט

תאונה היא אירוע מלחיץ, והטיפול בתביעות ביטוח סביבן מלחיץ לעיתים לא פחות. חשוב לדעת: מצלמות דרך ואבטחה משמשות כיום הוכחה לכל דבר ועניין בתביעות ביטוח רכב. לכן תיעוד, הקלטה ושמירה של מהלך הנסיעה מסייע גם בהתנהלות מול חברת ביטוח הרכב - גם חלילה במקרים ויש אי-הסכמה בניכם לנהג האחר. זוהי דרך אמינה ובטיחותית לשפר עמדות במקרה של תביעת הביטוח שלכם, או של גורם אחר נגדכם.

בנוסף, תיעוד ואבטחת הרכב במצלמה יכול לעזור לכם לבטל דו"חות שקיבלתם שלא בצדק, כמו גם דרך קבילה להוכיח בבית-משפט או מול המשטרה אם ביצעתם או לא ביצעתם עבירה.

טכנולוגיה מצילת חיים וטכנולוגיה בכלל

שימוש בטכנולוגיות רכב בצורה אלחוטית הופך את מצלמות הדרך לחכמות יותר מאי פעם. שמירת הצילום בענן מאפשרת איכות צילום שלא נראתה במצלמות דרך עד כה. כך תוכלו לקבל תמונה משופרת גם בתנאי ראות קשים כמו ערפל או גשם ותתריע עבורכם אם העין האנושית פספסה עצם מתקרב. נפגעתם? סביר להניח שתצליחו לקלוט - וחשוב מכך להקליט - את לוחית הרישוי של הצד הפוגע.

יתרון נוסף שמתאפשר בחסות הטכנולוגיה הוא היכולת של מערכות מצלמות הדרך המתקדמות, כמו PROOF, להתריע מרחוק ולשלוט באבטחת הרכב - גם מחוצה לו. כיום, בעזרת אפליקציות אותן מציעות מערכות מצלמות דרך מבוססות Wi-Fi, מצלמת הדרך הופכת גם למערכת אבטחה חכמה למדי, שתתריע ותקליט פגיעה או תנודה בעת שהרכב חונה. בנוסף תוכלו לאתר ולעקוב אחר הרכב מהנייד, לקבל עדכון על מיקום הרכב, מהירות וכיוון הנסיעה על גבי מפת גוגל, או אפילו סתם לאסוף מידע על היסטוריית הנסיעות שלכם, מהירות ממוצעת, ועוד.

נהגים צעירים והורים זהירים

יחסית לחלקם באוכלוסיית הנהגים הכללית - נהגים צעירים מעורבים בשיעור גבוה ומדאיג בתאונות דרכים. חוסר ניסיון, לחץ או לחץ חברתי עלולים לגבות מחיר מהנהג הצעיר - אחד היתרונות הלא צפויים והמוחלטים של שימוש במצלמת דרך אלחוטית עם אפליקציה חכמה, הוא היכולת של הורים לנהגים חדשים לצפות בהם בלייב ברכב, לראות את מהירות הנסיעה ולבחון היכן הם נמצאים.

נוחות זו לא מילה גסה

בניגוד למצלמות המסורתיות, מצלמת דרך דו-כיוונית עם WiFi לא מצריכה חיווט מסיבי, שעלול להפריע לשדה הראייה בזמן הנהיגה. חידושים מסוג זה נפוצים כמעט בכל תחומי החיים שלנו וכיום ניתן לראות מטענים אלחוטיים, שואבי אבק אלחוטיים, מקלדות אלחוטיות ועוד. הסרבול של כבלים ברכב יכול להפוך מהר ממטרד אסתטי למפגע בטיחותי אם שדה הראייה שלנו בנהיגה נפגע, או אם עזרי נהיגה שונים גורמים להסחות דעת בזמן הנסיעה.

מה עושה מצלמת רכב דו כיוונית מומלצת? השילוש הקדוש

מצלמת דרך לרכב עם WiFi מאפשרת צילום והקלטה בזמן נסיעה, זיהוי פגיעה בנהיגה או חניה ושליחת התראה בזמן אמת לטלפון הסלולרי במקרה פגיעה כשהרכב חונה. מגוון השירותים ואיכותם משתנה בין מוצרים שונים, מצלמות מסוימות מאפשרות הקלטה בסיסית בלבד ללא חיבור לאפליקציה, מערכות מתקדמות יותר, כמו מצלמת הדרך לרכב של PROOF, מציעות מוצר ברמת גימור איכותית, חיבור לאפליקציה, איכות צילום גבוהה ואפילו הרכבה מקצועית. אז מה חשוב לבדוק לפני שקונים מצלמת דרך אלחוטית?

מה מציעה מצלמה דו כוונית לרכב של PROOF?

מצלמת הדרך PROOF מבית COBRA היא המוצר המוביל טכנולוגית בישראל, ככזה, אנחנו נדאג שאת ההתקנה המקצועית יעשו טכנאים מבית קוברה, ושהשירות שתקבלו יהיה ללא תחרות.

כדי שתמיד תהיו רגועים, ריכזנו מומחים מתחומים שונים כדי שכל ממשק יעמוד בסטנדרט הגבוה ביותר. כך למשל תתאפשר לכם צפייה בזמן אמת באמצעות אפליקציה ותקשורת שרת מאובטחת, צילום קידמי ואחורי לרכב באיכות FULL HD, שמירת היסטוריית מיקומים על גבי מפת גוגל, עיצוב מינימליסטי ללא חוטים גלויים, התראה על פגיעה ברכב בנסיעה וחנייה ותמיכה מלאה בעברית.

שאלות נפוצות

מערכת מצלמות לרכב, אחת קדמית ואחת אחורית, עם חיבור לאינטרנט - המאפשרות חיבור לענן לצורך שמירת הקלטות, מעקב בזמן אמת אחר נהיגת הילדים, אבטחה בחניה ועוד.

מצלמה חד כיוונית היא מצלמה מהדור הוותיק יותר, היא מתעדת רק את המתרחש בכביש שמולכם, ומעניקה זווית ראיה נוספת - אך לא מאוד רחבה ובטח לא שלמה, של השטח מסביב לרכב.

בדרך כלל כן. מצלמות אלו הן מערכות מתקדמות יותר המצריכות ידע טכני על מנת לוודא כי המערכת פועלת קשורה, וכי כלל החיבורים יתפקדו ברגע האמת.

עלותן של מצלמות דרך אלחוטיות מבוססות WIFI עומד לרוב על כמה מאות דולרים, אשר בעבורם לרוב נקבל סל שירותים והגנות רחב במיוחד. החל מהתקנה ואחריות, שירות תיקונים ושירות לקוחות, גישה לאפליקציה ועוד.

במצלמות רכב מבוססות WIFI ניתן להגביר את יכולות התיעוד והמעקב של המערכת. כך למשל תוכלו לבדוק כל הזמן את מיקום הרכב אם הילד נוהג, אם הרכב נפגע בחניה המצלמה תידלק ותקליט עצמאית. איכות הצילום קופצת משמעותית במערכות החדשות וכדי שתוכלו לשמור כמה שיותר מהם - מצלמות דרך עם WIFI מאפשרות שמירה בענן של קבצים מרובים.

לפרטים נוספים ורכישה

כשזה מצולם אין הפתעות

לפרטים נוספים ורכישה יש להשאיר פרטים