כרטיס זיכרון 64 ומה זה Micro SD? מדריך בחירת כרטיס זיכרון למצלמת הרכב

כרטיס זיכרון 64 ומה זה Micro SD? מדריך בחירת כרטיס זיכרון למצלמת הרכב

מדוע חשוב להשקיע בכרטיס זיכרון למצלמת הרכב ומה זה כרטיס זיכרון Micro SD? קראו על האפשרויות ומידע שחשוב להכיר, כדי להפיק את המקסימום מכרטיס הזיכרון למצלמת הרכב שלכם.

מערכות הבטיחות לרכבים פרטיים הופכות למוצלחות יותר ויותר, בחסות תנופת הפיתוחים הטכנולוגיים והדיגיטליים בשוק הרכב ככלל. בהתאם, כל המערכות הללו מצריכות יותר כוח על מנת להפיק תוצרים טובים ואמינים לשירות הנהג ובטיחותו. מיד אחרי שאתם רצים לקנות מצלמת דרך משוכללת, חשוב לקנות גם כרטיס זיכרון מתאים, כזה שיוכל לתעד ולשמור את המידע באיכות הטובה ביותר, ולתת מענה כמעט הרמטי של הגנה על הנהג והרכב. אפילו בחניה. אפילו כראייה בבית המשפט.

כרטיס זיכרון למצלמת רכב: מה זה בעצם?

אלא אם עברתם לפה מהירח, סביר להניח שכבר יש בידיכם לפחות כרטיס זיכרון אחד. בטלפון הסלולרי, במחשב הנייד, נגני MP3, וגם במצלמות הדרך שלכם. הכרטיסים הללו נועדו לאחסון מידע והעברת נתונים. בעוד שכרטיסי הזיכרון המסורתיים מאפסנים מידע - כרטיס הזיכרון למצלמת הרכב שלכם עובד אחרת - וגם המחיר שלו בהתאם. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת תעבורה גבוהה מאוד של נתונים, בהתאם לכמות השעות שאנחנו מבלים על הכביש, ובהתאם לשעות שצריך לשמור על הרכב בחניה מפני פגיעה או גניבה.

השדרוג הטכנולוגי נועד לאפשר העברת נתונים מהירה יותר, המתאימה לקצב ולדחיפות של תיעוד אירועים בזמן נהיגה בכביש. כרטיס הזיכרון מקליט וכל כמה זמן מוחק כדי לא למלא את זיכרון הכרטיס. ככל שכרטיס הזיכרון שלכם חזק יותר כך הוא יתמוך טוב יותר באיכויות ההולכות ועולות של צילום מצלמות דרך, ויאפשר גם תמיכה בשירותים אחרים הזמינים בתחום האביזרים המחוברים לרכב.

מה ההבדל בין כרטיס זיכרון SD לכרטיס Micro SD?

עליכם לדעת איזה כרטיס זיכרון מתאים למצלמת הרכב שלכם, ולשים לב למהירותו ושטח האחסון שלו.

כרטיס הזיכרון SD Card הוא הגדול פיזית מבין הכרטיסים, ומתאים בעיקר לשימוש מצלמות דיגיטליות. מגיע בנפחי אחסון שונים ועד כ-32GB בכרטיסים החדישים יותר.

כרטיס ה-Micro SD  הוא גרסה מוקטנת של אחיו הגדול, תרתי משמע: גודלו הוא בערך 15 מ"מ על 11 מ"מ - אבל מתעלה על כרטיס ה- SD המסורתי בנפח אחסון. כיום תוכלו למצוא כרטיסי מיקרו SD בגודל 16GB, 32GB, 64GB ו- 128GB. כרטיס חזק זה נמצא בשימוש בסמארטפונים, מצלמות אקסטרים, מצלמות דרך ורחפנים.

בנוסף לשטח האחסון יש לקחת בחשבון גם את מהירות כרטיס הזיכרון שבידכם, היות וכרטיסי זיכרון SD ו-Micro SD פועלים במהירות שונה. מהירות ה"כתיבה" על הכרטיס קובעת את איכות התמונה או הווידאו הסופי. שאם מצלמת הדרך שלכם מאפשרת צילום וידאו באיכות 4K חשוב שתרכשו כרטיס זיכרון במהירות כתיבה של לפחות 30MB/s כדי למצות ממנה את מיטב היכולות שלה.

למה חשוב לבחור כרטיס זיכרון טוב למצלמת רכב?

תנאי הראות ומהירות הנסיעה בכביש מהווים אתגר משמעותי למצלמות רכב לתעד בצורה איכותית את הנסיעה. למזלנו יש מצלמות דרך כמו PROOF FR400, שיכולות לצלם וידאו באיכות 4K, ובכך לעמוד בקצב ההתרחשויות על הכביש, מבלי לוותר על איכות התיעוד. ללא כרטיס זיכרון בנפח ומהירות טובים - לא תוכלו למקסם את יכולות המצלמה המתקדמת שרכשתם. כרטיס זיכרון חזק למעשה מאפשר צילום באיכות FULL HD, הקלטה בזמן נסיעה וצפייה בזמן חניה, זיהוי אירוע בנסיעה ובחניה, והתראות בזמן אמת לסמרטפון שלכם.

אז גם אם הקטנוע ששפשף אתכם בפקק נסע מהר - מצלמות הדרך של PROOF יתעדו עבורכם הכל בצורה מיטבית.

כרטיס זיכרון פחות חדיש לא יעמוד בקצב ובאיכות הצילום הנדרשת. מצלמת דרך מקליטה במה שנקרא צילום מחזורי (Loop Recording), היא מתעדת את הנסיעה ושומרת נתונים בכרטיס הזיכרון בקצב של כמה מגה-בייט לשנייה, ומוחקת קבצים ישנים, כדי שהכרטיס לא יתמלא עד אפס מקום. ואכן - כרטיס הזיכרון פועל באופן רציף וממושך בזמן נהיגה ברכב.

פעולה זו של "כתיבה", כלומר הקלטה, ומחיקה של נתונים ממצלמת הרכב בכרטיסים מיושנים שאינם מיועדים לתעבורה במהירות זו, עלולה להביא לפגיעה בביצועי המערכת ולהביא לבעיות כמו הפסקת תיעוד, קבצי וידאו חתוכים ועוד. המשמעות? הם לא יהיו שמישים או זמינים עבורכם במקרה הצורך. בין אם מדובר בערעור על דו"ח של שוטר, תביעת ביטוח לנהג ששפשף אתכם, ראיה בבית משפט, ואולי אפילו חניה ברוורס.

איכות + מהירות = בטיחות

עכשיו כשאתם יודעים מה הקשר בין כרטיס זיכרון ומצלמת הדרך שלכם זה - חשוב להקפיד ששניהם יהיו באיכות טובה. שימוש במצלמה פשוטה ולא איכותית לא יניב את התוצאות המיטביות - גם עם כרטיס זיכרון מיקרו SD מושקע ויקר. הקפידו כי גם איכות המצלמה היא טובה וגם שכרטיס הזיכרון מהיר מספיק לעמוד בתיעוד והקלטת נתונים באיכות ובמידיות הנדרשת.

מצלמות הדרך האמינות והמוכרות של PROOF מציגות את הדור הבא: מצלמת הדרך FR400, המגיעה עם כרטיס זיכרון 64GB שמסוגל להקליט עד 13 שעות נסיעה. השילוב מאפשר להפיק את המירב ממאפייני המערכת: צילום באיכות HD, אפליקציה, היסטוריית נסיעות, יכולות הפעלה וצפייה מרחוק, תמיכה ב- WIFI ועוד.

שאלות נפוצות

כל המידע אודות סוג, נפח אחסון ומהירות כרטיס הזיכרון מופיע במאמר זה. קראו והשוו להמלצות שלנו. כיוון שמערכת FR400 מצלמת ברזולוציה ובמהירות גבוהה, כרטיס הזיכרון של המערכת שלנו חייב להיות מסוג מתאים (10 Class) ובנפח של עד 64GB.

כרטיסי זיכרון מומלצים ואיכותיים יבטיחו שהתיעוד של הנסיעות שלכם ישמר באותה האיכות שבה צולם. מצלמות דרך מתקדמות מספקות לנו הרבה מידע וביטחון, ובהתאם הן מצריכות יותר משאבים מכרטיס הזיכרון.

כרטיס ה- Micro SD נכנס לתושבת ייעודית בגוף המצלמה הראשית הקדמית.

לפרטים נוספים ורכישה

כשזה מצולם אין הפתעות

לפרטים נוספים ורכישה יש להשאיר פרטים