מצלמות לרכב – 5 סיבות לקנות מצלמה היקפית לרכב

מצלמות לרכב – 5 סיבות לקנות מצלמה היקפית לרכב

כל מי שגלש באחת הרשתות החברתיות בשנה האחרונה לבטח נתקל בסרטונים ויראליים המראים התרחשויות שונות בכביש – סוס שברח ודוהר בצדי הדרך, תאונות מצערות, רכבים גבוהים שעוברים במקומות צרים ועוד שלל הפתעות שונות שהנהג הממוצע תופס באמצעות מצלמה לרכב. אז נכון, הסרטונים האלה מהנים, אבל לרכישת מצלמת דרך יש הרבה סיבות שכוללות בעיקר את שלוות הנפש ובטיחות הנהג. הנה 5 סיבות שיסבירו לכם למה אתם חייבים לרכוש מצלמה לרכב, ולמה זו חייבת להיות PROOF FR300.

מצלמה 360 לרכב
מצלמה 360 לרכב

מה עושה מצלמה לרכב?

למצלמות לרכב יש פונקציות מתקדמות מגוונות. כאשר ההיצע גדול זה עלול להיות מבלבל - מה אנו צריכים? מה לא יענה על הצרכים שלנו - ואיך בודקים? ריכזנו את הפונקציות המתקדמות של מערכת מצלמה היקפית לרכב.

יש לכם ראייה מוחשית, מיד ראשונה, על כל תאונה או התרחשות בכביש

זו כנראה הסיבה העיקרית ולא סתם בחרנו לציין אותה ראשונה. כיום, בכל הנוגע לתאונות, התנגשויות או אפילו סתם שפשוף בצדי הרכב, חברות הביטוח נוקטות בגישה של "לך תוכיח". באמצעות מצלמה לרכב, אתם כבר לא צריכים ללכת לשום מקום – הראייה נמצאת אצלכם ברכב, מוכנה לשימוש ובלתי ניתנת להכחשה.

אז למה דווקא PROOF FR300?

ניתן לשלוט בה מרחוק, מכל מקום בעולם, ולקבל הקלטות לפי דרישה. בנוסף, איכות הצילום בה היא FULL HD כך שלא יהיה פרט אחד שחברת הביטוח שלכם תפספס.

הילד נהג חדש? אתם תמיד אתו

אם הילד שלכם הוציא רישיון לא מזמן ואתם מעט חוששים להשאיל לו את הרכב שלכם בכל שעות היום והלילה, מצלמת דרך היא הפתרון האולטימטיבי. בעזרת מצלמה לרכב תוכלו לדעת בדיוק לאן ואיך הוא נסע, לבחון את השליטה שלו על הרכב, ואפילו לצפות יחד בהקלטות ולסייע לו לקבל החלטות נבונות לגבי נהיגה בעתיד

אז למה דווקא PROOF FR300?

המצלמה מגיעה עם אפליקציה ייעודית המאפשרת לכם לצפות בתנועת הרכב בזמן אמת, מכל מקום בעולם, לבחון את היסטורית הנסיעות והמיקומים, ובזכות חיישן ה-GPS המובנה, גם לראות מה מהירות הנסיעה בכל עת.

תוכלו לתעד את הטיול שלכם

בעולם הדיגיטלי שלנו, אם לא העליתם תיעוד של הטיול שלכם לרשתות החברתיות, הוא כנראה לא קיים. עם מצלמת דרך, תוכלו ליהנות מהדרך מבלי שתצטרכו לזכור לצלם. בין אם אתם עם הרכב במדבר, בנוף ירוק וכפרי, נוסעים על דרך הים או נהנים מסביבה אורבנית מעוררת התפעלות, המצלמה ברכב תתעד את כל הנסיעה ותוכלו לגזור ממנה אחר כך בדיוק את החלקים שהכי תרצו לשתף.

אז למה דווקא PROOF FR300?

איכות הצילום במצלמה היא איכות צילום FULL HD מרשימה כך שאין פרט בנוף המשגע שלא יתועד למזכרת. בנוסף, המצלמה מגיעה עם GPS מובנה כך שבכל פריים תוכלו לדעת בדיוק היכן הייתם על המפה ולחזור לשם שוב.

תוכלו לשמור על הרכב שלכם, גם כשאתם לא לידו

מכירים את התחושה הנוראית שתוקפת כשאתם קמים בוקר ורואים שבמהלך הלילה נגרם לכם נזק לרכב והפוגע כמובן לא טרח להשאיר פרטים? זה קורה בערים הגדולות ובמושבים הקטנים, בכל שעות הלילה וגם במהלך היום – פגיעות ברכב בעת חנייה הן נפוצות במיוחד ומתסכלות במיוחד, משום שאין דרך לאתר את הפוגע. כאשר הרכב שלכם מצויד במצלמת דרך שפועלת גם בעת החנייה כאשר הרכב אינו פועל – תמיד תוכלו לתעד את רגע הפגיעה, לאתר את מספר הרכב ולתבוע את הפוגע על הנזק, ללא חשש.

אז למה דווקא PROOF FR300?

מצלמה לרכב proof fr300 המצוידת באיכות צילום FULL HD מציעה צילום של עד 8 שעות, כאשר הרכב אינו פועל. הקלטה רציפה עד 8 שעות תאפשר לכם לחנות את הרכב בבטחה בידיעה שגם כאשר אתם אינכם לידו – יש מי ששומר עליו.

תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פונקציות נוספות

מצלמה לרכב proof fr300 מצוידת במגוון ענק של פונקציות נוספות שהופכות אותה להרבה יותר מרק מצלמה; בערכה מצלמה קדמית ואחורית שמבטיחות כי הרכב שלכם מצולם מכל צדדיו, חיישן GPS שיכול להראות לכם בכל עת היכן נמצא הרכב שלכם ובאיזו מהירות נסעתם, חיישן Wi-Fi שמאפשר חיבור מהיר וישיר של המצלמה לסמארטפון שלכם, וחיישן Gyro המזהה תנועה מיידית, כך אם הרכב שלכם נפגע או זז, החיישן קולט זאת והמצלמה מתחילה לצלם באופן אוטומטי. בנוסף, בכל עת תוכלו לצפות ברכב בזמן אמת (מכל מקום בעולם), לעבור על היסטורית הנסיעות או המיקומים בהם הייתם, ולקבל התראות בזמן אמת על כל תזוזה. 

מה ההבדל בין מצלמת אבטחה לרכב ומצלמת רכב רגילה?

מצלמות היקפיות לרכב לרוב הן מערכת של לפחות 2 מצלמות - קדמית ואחורית. בהתאם לכך המפרט של מצלמות הינו מורכב יותר, גודל האחסון שלהן גדול יותר וההשקעה בפיצ'רים המתקדמים כמו שמתאים לחברות המתמחות באביזרי רכב איכותיים - מאפשרות תמורה טובה מאוד עבור הכסף.

ניתן לקנות מצלמות בנפרד להתקנה עצמית - אך זו מסורבלת ומשמעותה - כבלים חשופים בחלל הרכב, והיעדר שירות לקוחות או תיקונים. האיכות של מצלמות לרוב גבוהה יותר והן נחשבות אמינות יותר בשל ראייתן הטובה גם בתנאי ראות קשים. עובדה זו הופכת את הקלטותיהן לקבילות בביהמ"ש, בערעור על דו"ח משטרתי, בתיעוד פגיעה ברכב בזמן נסיעה ואפילו גניבת רכב או פגע וברח בחניה חשוכה - במצלמות דרך ואבטחה בחניה כמו זו של PROOF, המאפשרת צילום סלקטיבי אוטומטי בחניה.

מצלמה 360 לרכב – מחיר

טווח המחירים של מערכת מצלמות היקפיות לרכב נע בין כמה עשרות דולרים, מספקים שונים ברחבי הרשת, קטגוריית המוצרים הנפוצה בישראל היא קטגוריית הביניים - מצלמות היקפיות חזקות ואיכותיות לרכב הפרטי, שנותנת מענה של תיעוד בנסיעה ואבטחה בחניה, איכות צילום טובה, גודל אחסון משמעותי, התממשקות מרחוק עם אפליקציה ועוד. פה כבר תהנו מהתקנה מקצועית על ידי טכנאי מוסמך על מנת לוודא כי המערכת המורכבת פועלת בצורה מיטבית, ולמען שמירה על אסתטיקת חלל הפנים של הרכב - ללא חוטים ועם פלסטיקה אסתטית.

שאלות נפוצות

כאמור, מצלמה היקפית לרכב ניתן לרכוש ברשת באיכות בסיסית. האפשרות השנייה והמקובלת בשוק הישראלי היא רכישת מצלמות דרך היקפיות מחברות מוכרות ו-וותיקות בתחום אביזרי הרכב - אלו אמנם יקרות יותר, אך מגיעות עם מעטפת שירות ויכולות שמצלמות בסיסיות לא יוכלו לספק. למשל? צילום סלקטיבי בחניה, ראיית לילה HD, חיבור לאפליקציה ועוד.

3 אפשרויות עומדות כיום בפני הנהג הישראלי. מי מהן רלוונטית לבעלי רכב פרטי והאם הזול הוא משתלם?

אפשרות ראשונה היא רכישת מצלמות 360 לרכב מהאינטרנט יעלו באתרי המכר הגדולים 50$-150$. לרוב מדובר במצלמה בודדת, קדמית, באיכות צילום מינימלית. כיוון שהן מגיעות מחו"ל ההתקנה היא עליכם, ושירות או תמיכה בשפה העברית לא יהיו לכם בנמצא.

אפשרות שניה, והפופולרית בקרב נהגי ישראל, היא קניית מצלמות היקפיות מחברות אביזרי רכב בעלות מוניטין. מצלמות דרך 360 של מותגים מוכרים מבטיחה שההתקנה תתבצע על ידי מתקין מוסמך שיוודא שהחוטים והחיבורים יהיו מוסתרים מאחורי הדשבורד, בנוסף מערכות מתקדמות אלה לרוב מגיעות עם אפליקציה ואיכות צילום טובה לתיעוד אמין ושימושי בכל צרה. טווח המחירים בקטגוריית הביניים היא 150$-500$.

אפשרות שלישית היא מוצרי פרימיום מסחריים לציי רכב או רכבי עבודה, הכוללים אפשרויות מתקדמות וזיכרון גדול יותר. מחיר  מוצרי פרימיום מסחריים יעמוד על 500$ ויותר.

מצלמות מתקדמות כמו זו של PROOF מאפשרות מעקב אחרי הילד באפליקציה ובחינת איכות וטיב הנהיגה שלו. בנוסף ניתן להקליט את הנסיעות ולעבור עליהן עם הנהג הצעיר בבית, כדי לשפר את היכולות והביטחון שלו על הכביש.

איתור הרכב בקלות הכולל עדכון על מיקום הרכב, מהירות וכיוון הנסיעה שלו. בנוסף גידור גאוגרפי המתריע על יציאת וכניסת הרכב ממתחם גיאוגרפי וקבלת התראות כשהרכב חוצה לכאן או לכאן. פונקציה שלישית שחשוב לציין - קבלת התראות על פגיעה בזמן נהיגה וקבלת התראה בזמן אמת על פגיעה בזמן חניה. ההתראות מגובות בסרטונים שנשמרים בכרטיס הזיכרון. כמו כן - ניתן לבסס שליטה מרחוק ולאפשר צפייה ברכב מכל מקום או קבלת הקלטה של צילום לפי דרישה. היתרון האחרון שנמנה כאן הוא התראות מצולמות - המצלמה לוכדת תמונה בזמן פגיעה אשר נשמרת על גבי כרטיס הזיכרון. התראה נשלחת בזמן אמת לאפליקציה.

לפרטים נוספים ורכישה

כשזה מצולם אין הפתעות

לפרטים נוספים ורכישה יש להשאיר פרטים